We made it!!! (Anna)

Vi klarade det!!! Jag tyckte det gick över förväntan. Jag hade föreställt mig monsterbackar, motvind och att jag i princip skulle få krypa i mål men istället hade jag mycket krafter och tyckte det gick väldigt lätt. Jag blev bara förbannad en gång och det var precis i början efter ca 1 mil när de andra ville köra ifatt en klunga några hundra meter längre fram och jag tyckte det var idioti att köra så fort så tidigt i loppet, men det gick över relativt fort när jag fick avreagera mig lite haha. Resten av loppet gick jättebra. Jag hade tippat på att jag skulle köra på 15-16 timmar och kom i mål på 14h och 48 min så det var ju till och med lite bättre. Bettan gick i mål några meter före mig och Emma klämde i med en bra tid på 13h och 29 min. Emma hittade en klunga att hänga på strax innan halva loppet var gjort. Johan ska vi inte ens prata om, han körde på 8h och 31 min....

Här firar vi att vi klarat klassikern med lite mousserande vin. Johan är den ende som hunnit duscha och fräscha upp sig. Han hade ju några timmar att återhämta sig på innan vi kom i mål så att säga =).

Kommentarer
Postat av: Jenny Järnmark

Grattis, det var strongt jobbat!!

Jag kan inte säga att jag är avundsjuk =) men grymt imponerad!

2010-06-22 @ 07:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0