Snart tillbaka på banan igen (Anna)

Hallå hallå!

Nu har jag börjat att återhämta mig efter rundan. Jag blev naturligtvis förkyld nästan direkt efter målgång men nu har det nästan försvunnit. Jag har inte heller någon träningsvärk eller ont i knäna längre, tacka vet jag Ipren gel och panodiltabletter =). Jag tänkte bjuda på några bilder från loppet.






Här har vi anlänt till depån i Jönköping. Vi frös som nakenhundar på vintern, det var kallt under natten eftersom det regnade lite och ingen av oss hade köpt regnjacka eftersom det inte skulle bli regna...





Här har vi kommit till depån i Medevi och Bettan börjar få segervittring =). Nu hade vi stått ut med ytterligare ett ösregn i Hjo, med halv ihjälfrysning som följd, samt hunnit torka och hitta ny energi i vår privata depå hos Jan och Annika. Bara 2 mil kvar hem.






Äntligen i mål pigga och fräscha =)! Som synes har jag inga glasögon, dom låg nämligen kvar i en bajjamaja i Fagerhult. Där kunde de gott ligga kvar tyckte jag. Jag var inte så sugen på att plocka upp dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0