Sista rundan inför Vättern (Bettan)

Hejsan,

Då var sista rundan cyklad. Det blev inte fem mil, jag lyssnade på dig Emma och körde enbart 2,5 mil, en timme alltså. Det räckte, jag är inte lika bra som jag var sista passet innan Portugal vilket ju är ganska förståeligt iom att jag pendlat mellan soffan och sängen i fem dagar. Benen kändes dock ganska pigga även om jag är riktigt trött nu...hmmm Vätternrundan är bara 12 gånger så lång. Men jag har fortfarande två dagar på mig att återhämta mig från sjuktiden. Inställningen inför Vätternrundan är för mig att ta mig runt och ha kul.




Det börjar närma sig nu! TVÅ DAGAR KVAR.

Kommentarer
Postat av: Cajsa Betans ma

Hej tre tjejeor o två killar. Vilka fajters ni är

Jag har lagt in er på mob svar alla fem. Fast min mob bråkar lite med mig. Vi kommer o tittar Kramar o Lycka till

2010-06-18 @ 07:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0