Kan det bli för mycket av det goda? (Bettan)

Jag är nu mycket bättre och kommer gå till jobbet imorgon!!! HURRA, nu kan jag äntligen se fram emot fredag och börja planera!!!

För att svara på frågan ovan. Kanske det... Har fått höra en återkommande kommentar om att det kanske inte var maginfluensa utan min mage som sa ifrån efter all vitlök och ingefära jag tryckte i mig under torsdag, fredag och lördag... Jag tryckte i mig  en hel rå vitlök (vilket kanske var att ta i) som jag hade på mackan och mitt vätskeintag bestod av färsk ingefära som jag lagt i kokande vatten =). Hmm jag som alltid säger till Johan att han alltid ska överdriva och tänja på gränserna. Vi är nog rätt lika ändå.

Ullrik och jag hade (enligt honom iaf) väldigt givande samtal under nästan hela söndagen. Jag var dock inte lika förtjust i våra "diskussioner" och framemot eftermiddagen slutade jag äta och försöka återfylla all vätska jag blev av med hela tiden och höll upp med det i sex timmar (då hade jag redan innan tömt magen ett antal gånger). Därefter började jag med en tsk blåbärssoppa var 30e min (tack Annika för tipset) under kvällen och natten.
Sedan i söndags morse, två dygn och sex timmar, har jag alltså levt på blåbärssoppa. Efter de här dagarna är jag fortfarande lika förtjust i denna underbart läskande dryck...not. Snacka om urladdning innan uppladdning (som det ska vara egentligen eller?).

Imorgon ska jag cykla en liten sväng. Det är då två veckor sedan jag cyklade sist och jag måste påminna musklerna om att de lever. Igår hade jag riktigt ont i benen för jag har varit så stilla. Tack och lov så var jag redan innan Portugalresan uppe i 107 mil och imorgon tänkte jag ge mig på en liten runda på 5 mil. Jag hoppas att kroppen svarar.

Nu kan jag äntligen säga det och se fram emot det, DET ÄR BARA 3,5 DAGAR KVAR!!!! Och jag är överlycklig över att vara frisk!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0