Roxen runt på en redig runda (Anna)

Tjena!

I lördags drog jag och Bettan runt Roxen på våra racers. 9 mil blev det och jobbigt var det. Bettan siktar på att vi kan klara att hålla i genomsnitt 25 km/h på vätternrundan. Jag tror att jag max kommer ligga runt 21-22 km/h så jobbigt som det var att åka dom där fjuttiga 9 milen =). Det var vacker och fint väder och roligt ivarjefall.

Vacker utsikt över Roxen.



Hemma igen, nöjda, glada och svettiga.


Dagen innan laddade vi upp med hemgjord pasta. Det blev jättesmarrigt!








Jag har varit ganska duktig i veckan, i måndags körde jag en vända på ca 3 mil, igår var jag ute och sprang och idag körde jag en runda på ca 3 mil igen och då har vi hela helgen kvar också =). Det blir förmodligen en långrunda igen.

Förövrigt har jag börjat fundera på hur det är möjligt att jag överlever från dag till dag. Jag går konstant med huvudet under armen, haha. Jag ger er ett axplock:

I måndags cyklade jag till jobbet utan mitt pennskrin med mina USB-minnen. Jag lånar en kollegas bil för att åka hem och hämta det men när jag kommer hem inser jag att jag har glömt hemnycklarna på jobbet så jag kommer inte in. Det var bara att åka tillbaka till jobbet och klara mig utan pennskrin och USB. Idag när jag skulle ut och cykla höll jag i mitt pannband. 3 sekunder senare var det spårlöst försvunnet och jag letar i lägenheten och börjar bli riktigt förbannad över att det är borta. Efter några minuter inser jag att jag trätt det över huvudet och det sitter alltså runt halsen på mig. Är det ett tecken på att jag behöver semester? Jag får åtminstone många goda skratt åt mig själv.

Nu ska jag gå och försöka reparera min hjärna. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det man inte har i huvudet får man ha i benen :) Hahaha

2010-04-30 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0