Jag har också cyklat ... (Anna)

...hela fyra gånger på min fina racer. Haha, det är inte så man blir imponerad direkt av den träningsinsatsen, men jag har kört spinning ett par gånger också. Jag har åkt 2-3 mil varje gång och medelhastigheten ligger på ynka 22 km/h. Jag hade tänkt köra en sväng med racern idag också men så har tiden som vanligt dragit iväg så det får bli en löprunda istället.

Annars har jag och Emma varit i Egypten och latat oss under påsken. Precis lagom innan vulkanutbrottet så vi kom tillbaka till jobbena i tid dessvärre =). Det var varmt och skönt och mycket ryssar.

Här springer jag några steg i sanden under en utflykt till en ö som vi gjorde



Här är vi i Karnaktemplet i Luxor och tittar på lite historiska saker.



Här är ett bildbevis på att jag faktiskt har cyklat. Jag tog en sväng med Bettan och Johan en helg. Stina råkade hitta mina solglasögon i bilen och varnade för att stilpolisen rycker ut med fullt pådrag om jag skulle råka ha på mig dem till vardags. Jag förstår inte vad hon menar...

Nä nu är det bäst att jag ger mig ut och springer så att det blir något tränat här. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Bettan

De där snygga solglasögonen!!! Det är du som ligger före i tiden ju.

Kram

2010-04-23 @ 10:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0