Skogsholmen! (Emma)

Sitter i solnedgången i sommarstugan och har precis tryckt en blåbärsmuffin och en fin kopp kaffe därtill. Kom hit idag och har hunnit med att provköra nya båten och åka ett par varv wakeboard efter den. Kul, men lite blåsigt idag.

Tänkte uppdatera på träningsfronten innan internet försvinner med min bror från ön. Jag har föresten köpt inlines nu också, som de andra töserna gjort, fast de kallar det visst för rullskridskor. Anna och jag invigde både mina inlines och cykelvägen mellan mantorp och mjölby i lördags. Inte en enda vurpa, men många nästanvurpor. Vi åkte nog i ca 50 min, det räckte för då.

Igår blev det inte mycket till träning, degade mest hela dagen och var hos Eric och Emelie på kvällen. Idag har det som sagt blivit lite wakeboard och nu tänkte jag ge mig på att springa. Har mätt upp en sträcka som är 7,5 km, fram och tillbaka blir blir lite snabbt räknat 1,5 mil, vilket är bra. Får se om jag tar det idag eller kortare. Kommer uppdatera på fredag igen, så får vi se hur lat jag varit. Just det pilatesbollen som jag dragit hit ska jag använda oxå.

Fortsatt trevlig sommar! Semestern är inte slut för alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0